Veelgestelde vragen

Welke stoffen/kleuren passen het beste bij elkaar?

Soms is het lastig om een keuze te maken tussen de verschillende stoffen/kleuren. Op onze website kun je de stoffen/kleuren in hoger detail bekijken en zien of het de juiste combinatie is. Aangezien smaken per persoon verschillen, is het geven van een kleuradvies niet mogelijk. Wil je er zeker van zijn dat je de juiste stof/kleur besteld? Dan kan je via deze link een stofstaal bestellen

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Helaas komt het incidenteel voor dat de bevestigingsmail niet aankomt. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, dan kan je het beste in de ongewenste postvak kijken. In sommige gevallen kan het zijn dat het e-mailadres niet juist is achtergelaten. Mocht je je afvragen of je bestelling wel in goede orde is ontvangen? Neem dan contact op via klantenservice@baloons.nl.

Hoe kan ik de product(en) het beste wassen?

Bij elke bestelling ontvang je een wasvoorschrift, deze kan je ook terugvinden op de productpagina. 

Moet ik een lakentje gebruiken in combinatie met een deken?

Veel klanten die een dekentje kopen gebruiken een lakentje vanwege de hygiëne. Een lakentje is makkelijker wasbaar, maar dit is uiteraard je eigen keuze. 

Ik kan een stof niet meer vinden?

Baloons volgt de laatste trends en zet wellicht een trend! Hierdoor kan het voorkomen dat bepaalde stoffen niet meer in het assortiment zitten. Kan je een bepaalde stof niet meer vinden in onze webshop en weet je zeker dat wij de stof hebben aangeboden? Stuur ons een e-mail, vaak hebben wij nog een stuk(je) in onze restanten.

Zijn de dekens ook gevoerd?

Nee, onze dekens zijn niet gevoerd. De isolatiewaarde is per stof verschillend. Hierdoor zijn sommige combinaties beter geschikt bij lage of hoge temperaturen. Wij maken geen direct onderscheid tussen een zomer- en winterdeken. Hieronder kunt de combinaties van lage tot hoge isolatiewaarde terugvinden.

Isolatiewaarde van laag naar hoog:

  • wafel in combinatie met tricot;
  • wafel in combinatie met wafel;
  • wafel in combinatie met minky;
  • wafel in combinatie met badstof;
  • wafel in combinatie met teddy.

Klik hier voor meer informatie over isolatiewaarde

Mijn bestelling is niet correct gemaakt of bevat een fout

Alle producten zijn handgemaakt en ook wij maken helaas wel eens een fout. Mocht er een probleem zijn met je bestelling meldt dit zo snel mogelijk via klantenservice@baloons.nl en Baloons zal het product repareren of vernieuwen.

Wanneer is mijn bestelling klaar?

Elk product van Baloons wordt handgemaakt en door de vele handelingen is de levertijd vaak langer dan vijf werkdagen. De levertijd kan per dag en product variëren en daarom verwijzen wij je naar de productpagina op onze website. Let op: de levertijden op de productpagina zijn slechts een indicatie. Het kan zijn dat je bestelling eerder dan verwacht bij je kan zijn, echter ook iets later. Als wij veel bestellingen ontvangen dan kan de levertijd oplopen tot maximaal 21 werkdagen. 

Maken jullie ook producten op aanvraag?

Vanwege de drukte, maken wij geen producten op aanvraag. Wel staan wij altijd open voor nieuwe, leuke ideeën!. Heeft u een leuk idee? Laat het ons weten via klantenservice@baloons.nl.