Retourneren

Algemene vragen of klachten

Wanneer je een vraag, opmerking of klacht hebt, kan je deze per e-mail sturen naar klantenservice@baloons.nl. Wij proberen je e-mail binnen drie werkdagen te behandelen.

Foutieve levering

Alle producten zijn handgemaakt en ook wij maken helaas wel eens een fout. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, dan dien je dit binnen vijf werkdagen na ontvangst te melden via klantenservice@baloons.nl. Baloons zal het product repareren, vernieuwen of zoeken naar een passende oplossing. Daarna ontvang je de instructies om het product te kunnen retourneren.

Niet tevreden over een product?

Wanneer je een product hebt aangeschaft en het voldoet niet aan de verwachting, dan is het mogelijk om het product te retourneren. Je dient het product binnen vijf werkdagen na ontvangst te retourneren. De datum van het in ontvangst nemen door de postbezorger geldt hierbij als datum.

Let op: Het product mag niet beschadigd en gebruikt zijn. 
Uitsluitingen voor retourzendingen zijn gepersonaliseerde producten die zijn samengesteld in de webshop met betrekking tot stofkeuze. Deze producten kan je helaas niet retourneren. 
Bij twijfel, neem altijd contact op via het e-mailadres klantenservice@baloons.nl.